درباره شرکت آی تک ایساتیس

  

تولید کننده کنتور، آنالایزر و سیستم های میترینگ سیالات

بزرگترین مرکز کالیبراسیون کنتور، فلوکامپیوتر و آنالایزر گازها و مایعات در ایران

 

group dots
درباره ما

۵۰

سال تجربه

      این شرکت دانش بنیان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در حال حاضر در زمینه تولید، بازرگانی و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کالیبراسیون انواع وسایل سنجش کیفی و کمی سیالات از قبیل فلومترها و کنتورهای گاز و مایعات، سیستم های کنترل و فلوکامپیوتر، آنالایزر های سیالات گاز و مایع، سیستم های انتقال اطلاعات، تجمیع و تولید سیستم های میترینگ و آنالایزر فعالیت می نماید. در زمینه تولید این شرکت با اخذ پروانه بهره برداری به تولید انواع فلومترها و کنتورها از قبیل التراسونیک، انواع مختلف اوریفیس، ونچوری، اوریفیس ران، توربینی، وج و آنالایزر های گاز و مایع و همچنین پروورهای مرجع و تجمیع سیستم های میترینگ اشتغال دارد و با وجود دفتر تحقیقات و توسعه فعال در دا نشگاه تهران، در حال انتقال تکنولوژی و ساخت فلومترهای سفارشی و طراحی و تست مدلهای جدید فلومترها و آنالایزرها نیز می باشد. در زمینه بازرگانی نیز با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت های RMA, COMMON,BELLGASS, WIGERSMA & SIKKEMA و شرکت های دیگر در زمینه تامین فلومترها و آنالایزرها از معتبر ترین برندهای اروپایی با خدمات فروش مطمئن فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در زمینه ارائه خدمات تست، تعمیر و کالیبراسیون انواع فلومترها، کنتورها و آنالایزرهای سیالات دارای بزرگترین و کاملترین مجموعه آزمایشگاهی اکردیته در زمینه های کاری مرتبط در کشور می باشد.

     این شرکت در حال حاظر مشغول ارائه خدمات تحت نظر تائید صلاحیت ها و مجوزهایی که در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات آزمایشگاهی و کالیبراسیون اخذ نموده است می باشد.

photo flow

group dots
درباره ما

سایر خدمات ارائه شده در زمینه اندازه گیری سیالات:

  • بازرسی و انجام نظارت بر کالیبراسیون سیستمهای میترینگ توسط کارشناسان کارت دار مورد تایید اداره نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی و با تائیدیه از وزارت نفت.
  • تعمیرات سیستم های میترینگ و آنالایزرها و فلومترها با نمایندگی انحصاری از شرکتهای RMA &  Bellgass   و با همکاری کارشناسان شرکتهای اروپایی معتبر.
  • امکان کالیبراسیون برای کنتورهای تبادلاتی با گاز تحت فشار در مرکز آزمایشگاه RMA در کشور آلمان.

چرا باید ما را انتخاب کنید ؟

 .

ویژگی 1

تنها مرکز اکردیته بین المللی کالیبراسیون کنتورهای تبادلاتی گاز و مایع با تائید صلاحیت اندازه شناسی قانونی سازمان ملی استاندارد و دارای تائید صلاحیت از مرکز تائید صلاحیت ایران NACI مطابق استاندارد ISO/IEC 17025.

ویژگی 2

بالاترین گستره کالیبراسیون تا 25000 متر مکعب در ساعت برای سیالات گازی و بالاترین گستره کالیبراسیون تا 650000 لیتر/کیلوگرم در ساعت برای سیالات مایع و با انواع سیالات مختلف.

ویژگی 3

بیشترین ظرفیت سرویس و کالیبراسیون برای 15000 کنتور صنعتی گاز و 150000 کنتور خانگی گاز و 700 کنتور تبادلاتی سیالات مایع در سال

ویژگی 4

حضور بازرسان مورد تائید اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی و کارشناسان رسمی سازمان استاندارد در زمینه کنتورهای سیالات مایع و گاز و آنالایزرها و با کارشناسانی با بیش از 50 سال تجریه.